مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 06:402020-01-31فرهنگي

برگزاری جشنواره غذای محلی «ابریشم» در صومعه سرا


رییس اداره میراث فرهنگی صومعه سرا از برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی «ابریشم» در شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج الگوی غذای سالم و سنتی 16 بهمن برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس اداره میراث فرهنگی صومعه سرا از برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی ابریشم در شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج الگوی غذای سالم و سنتی 16 بهمن برگزار می شود.

علیرضا مهرگان در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی ابریشم در شهرستان صومعه سرا خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در راستای ترویج الگوی غذای سالم و سنتی، پاسداشت فرهنگ غنی و آداب و رسوم کهن و هنر آشپزی بانوان استان گیلان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره مذکور 16 بهمن ماه در صومعه سرا همراه با اجرای برنامه های متنوع آیینی و سنتی از سوی هنرمندان موسیقی و تئاتر استان گیلان برگزار خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صومعه سرا با اشاره به اینکه در راستای اجرای جشنواره غذای ابریشم اداره کل میراث فرهنگی گیلان، شهرداری و شورای شهر صومعه سرا، آسایشگاه معلولین غرب گیلان و بخش خصوصی مشارکت دارند، گفت: در پایان این جشنواره از برترین شرکت کنندگان که از سوی داور انتخاب می شوند، تجلیل به عمل خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره غذای محلی «ابریشم» در صومعه سرا

برگزاری جشنواره غذای محلی «ابریشم» در صومعه سرا